ZWROTY
Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny kupujący może zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu.

Bezwzględnym warunkiem dokonania takiego zwrotu jest odesłanie towaru w nienaruszonym stanie:
- przedmiot nie może nosić żadnych śladów użytkowania
- musi posiadać wszystkie oryginalne metki
- musi posiadać oryginalne opakowanie (firmowe opakowanie) o ile miał takie w momencie zakupu (produkt oczywiście może być rozpakowany - trzeba go przecież obejrzeć), jednak wszelkie elementy opakowania należy zachować w idealnym stanie, tak, abyśmy mogli przedmiot ponownie wprowadzić do sprzedaży.

W celu dokonania zwrotu należy:
- zawiadomić nas wcześniej mailem o zamiarze zwrotu
- wysłać przesyłkę dobrze zabezpieczoną wraz z oryginałem paragonu, który dołączamy do każdego zakupu

Koszt wysyłki do sprzedającego ponosi kupujący.

Przesyłki wysłane do nas za pobraniem pocztowym, lub na nasz koszt nie będą odbierane.

Zwroty wysłane w terminie późniejszym niż 14 dni, nie będą przyjmowane.

Zwrotowi podlega wartość towaru z doliczoną kwotą najtańszej dostępnej przesyłki (bez kosztów przesyłek zwrotnych).
Należność możemy zwrócić na dwa sposoby:
- przelewem na podane przez Państwa konto,
- przekazem pocztowym na adres zamieszkania (w tym wypadku kwota zwrotu będzie pomniejszona o opłatę za przekaz)

Przez zwrot należy rozumieć wyłącznie sytuacje, kiedy towar został odebrany i dopiero wtedy kupujący stwierdził, że z jakiegoś powodu chce go zwrócić. Nieodebranie przesyłki wysłanej przez nas za pobraniem nie jest zwrotem, tylko wycofaniem się z transakcji i narażeniem nas na koszty związane z przesyłką. W takim przypadku kupujący otrzyma od nas komentarz negatywny, a sprawa zostanie zgłoszona do zespołu Allegro.

REKLAMACJE:
W przypadku wystąpienia wad produktu, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r.
Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16 poz. 93 z pózn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. nr 141, poz. 1176).

W celu dokonania reklamacji należy:
- zawiadomić nas wcześniej mailem o zamiarze reklamacji,
- wysłać przesyłkę dobrze zabezpieczoną wraz z oryginałem paragonu, który dołączamy do każdego zakupu,
- do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie dotyczące powodów składania reklamacji (opis wady), kartę gwarancyjna, oraz dokładne dane zgłaszającego.

Koszt wysyłki do sprzedającego ponosi kupujący.

Przesyłki wysłane do nas za pobraniem pocztowym, lub na nasz koszt nie będą odbierane.

WARUNKI GWARANCJI

1.        Umowa zawarta pomiędzy nabywcą sprzętu a sprzedawcą obejmuje okres wyszczególniony poniżej od daty sprzedaży.

2.        Sprzedawca zobowiązuje się usuwać bezpłatnie ujawnione wady w terminie do 21 dni roboczych, a w przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do autoryzowanego serwisu lub konieczności potrzebnych części, termin ten wydłuża się o czas transportu od sprzedawcy do serwisu nie dłużej jednak niż 28 dni roboczych.

3.        Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do miejsca nabycia na własny koszt w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z ważną kartą gwarancyjną. Odbiór sprzętu przez nabywcę odbywa się w tym samym miejscu na koszt reklamującego.

4.        Sprzęt posiada naklejkę gwarancyjną oraz numery seryjne, których uszkodzenie powoduje utratę gwarancji.

5.        Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.

6.        Nabywca traci prawa do gwarancji w przypadku samowolnych napraw i przeróbek oraz w przypadku użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją.

7.        Nabywcy przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu gotówki w przypadku, gdy nie ma możliwości dokonania naprawy w ustalonym terminie lub gdy w okresie trwania umowy dokonano pięciu napraw.

8.        Czynności takie jak: wymiana bezpieczników, czyszczenie i konserwacja, testowanie i kontrola sprawności nie są objęte gwarancją i będą dokonywane odpłatnie.

9.        Niniejsza karta gwarancyjna bez daty sprzedaży, pieczątki sklepu i podpisu sprzedawcy jest nieważna.

Uwaga: Słuchawki podlegają gwarancji 30 dni od daty zakupu, a dodawane gratisy nie podlegają gwarancji.

10.     PRAWA I OBOWIĄZKI STRON REGULUJE TREŚĆ POSTANOWIEŃ UJĘTYCH W NINIEJSZEJ UMOWIE, Z KTÓRYMI NABYWCA WINIEN SIĘ ZAPOZNAĆ PRZED DOKONANIEM ZAKUPU. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON NIE UREGULOWANE W POWYZSZYCH PUNKTACH REGULUJE Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 1995 w sprawie szczególnych warunków zawierania  i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych udziałem konsumenta.